Cuma, Nisan 06, 2007

Satılık Asya Motor AS125T Scooter

Evet artık Asyalım'la yollarımızı ayırmanın vakti geldi sanırım. Daha önce yine bu sayfalarda bol bol adı geçmiş, karşılaşma ve tanışma hikayelerimizi ayrıntılı bir şekilde anlatmıştım.

Geçenlerde oturduk uzun uzun konuştuk ve sonunda ikimizin de artık motosikletli hayattan beklentilerimizin farklı olduğu konusunda anlaşarak yollarımızı ayırmaya karar verdik.

Asyalım, AS125T

Şimdi izin verirseniz size kısaca Asyalım'dan bahsedeyim:

2005 model (bu konuda özellikle Ağustos ayını belirtmemi istiyor, çünkü ikimizin de doğum günü aynı, yani 1 Ağustos)

Henüz 3700 Km'de. İşte mutsuz olduğu konulardan biri de bu, çünkü o hep daha fazla yol yapmak isterdi, ama ne yapalım fırsat olmadı, kısmet olmadı.

Siyah renkli. Yani tam bir Asyalı esmer güzeli.

Bu güne kadar başından hiçbir kaza geçmedi, başı derde girmedi, yere bile düşmedi, çünkü ona gözüm gibi baktım. Soğuk kış günlerinde, kullanmadığım zamanlar, üşümesin diye üzerini hep özel brandası ile kapattım. Kişisel bakımına pek özen gösterdiğinden periyodik bakımlarını hiç ihmal etmedim, hep en sevdiği özel servisinde yaptırdım, her zaman cilalı şampuanlarla yıkadım. Allahı var, bu konuda beni hep taktir etmiştir.

Arada ona hediyeler aldım, mesela güzel bir ön cam taktırdım, hani şu görüşü engellemeyen, biraz kısa olanlardan. Pek de yakışmıştı doğrusu.

Şimdi bunca yaşanmışlıktan sonra ayrılmak biraz zor geliyor ama ne yapalım, hayat böyle bir şey.

Kendisiyle yaptığımız uzun ayrılık konuşmasında tabii onun için belirleyeceğimiz fiyata da birlikte karar verdik. Onun da onayı ile fiyatı 1,250.- YTL olarak belirledik. Eksik olmasın bu parayla yeni motorumun kaskosunu bana hediye edecekmiş, öyle söyledi.

Yeni motor demişken, aramızda kalsın, ben de bu arada 2007 Suzuki Burgman alıyorum. Fuarda gördüm ve tek kelimeyle vuruldum. Ona henüz bundan bahsetmedim. Bunu öğrenmek için hazır olduğunu düşünmüyorum. Sadece daha büyük CC bir motor alacağımı biliyor, o kadar.

Şimdi tek istediğim ona benim gibi bakacak, gözümü arkada bırakmayacak bir yol arkadaşı bulmak.

Edit: Asyalım yeni yol arkadaşını bulmuştur, ilginiz için teşekkürler.

Hiç yorum yok: