Cumartesi, Şubat 10, 2007

Haftanın Güzeli!

Dünkü Sabah Gazete'sinde gördüm resmini. Rahşan Gülşan yazmış. Görür görmez aklıma ilk gelen şey, bundan böyle Motosiklet Tutkusu'nda her hafta sizlerle birlikte bir "güzel" seçip onu "Haftanın Güzeli" ilan etmek oldu.

Bu haftaki güzelimiz sahiden de yürek hoplatan cinsten. Hangi tarz motor kullanıyor olursanız olun, eminim bu motora kayıtsız kalamazsınız.

Bu arada üşenmedim, size bu harika motoru daha iyi hissettirebilmek için küçük de bir güzellik yaptım. Hadi bakalım şimdi açın bilgisayarınızın sesini, çevirin kontağı, kulaklarınız bayram etsin biraz :)



Ecosse Heretic

Ecosse Heretic

Güzelimizin adı Ecosse Heretic. Daha önce hiç duydunuz mu bilmiyorum, üreticisi Ecosse diye özel motorlar üreten bir firma. Motor yerine sanat eseri desek daha mı doğru olurdu acaba?

Kasası karbon fiber, şasesi titanyum, kalbi de altındanmış (yok bu şakaydı). 120 kübik inç motoruyla 135 beygir maksimum güç üretebilen sevgili güzelimiz 6 ileri over drive vites sistemine sahipmiş. Ve bu motordan sadece ve sadece 100 adet üretilmiş.

Bu kadar bilgiden sonra fiyatını da duymaya hazırsanız onu da hemen söyliyeyim: Tam 140 Bin Amerikan Doları. 140,000 dolar şu demek: Tam 119 adet Asya 125T Scooter, 58 adet YBR125, 38 adet CBR125, 12 adet FZ6, 12 adet Honda Shadow, 9 adet CBR600, 4 adet Honda Goldwing. Yani anlayacağınız 140,000 dolar bir köprü ya da baraj yaptırmaya yetmese de bir motosiklet için hiç fena para sayılmaz.

Ben yine de kredi kartına taksit yapıyor musunuz diye sorup bi şansımı denedim, maalesef yapamıyorlarmış :) Şimdi Mart'taki fuarı bekliyorum, bakarsınız katılıp kampanya falan yaparlar diye...

***

Bu arada Haftanın Güzeli için önerilerinizi guzel@motortutkusu.com adresine bekliyorum. Fotoğraflarla birlikte güzelimiz hakkında biraz bilgi vermeyi de unutmayın lütfen.

Gözünüz açık, yolunuz aydınlık olsun :)

Hiç yorum yok: