Çarşamba, Aralık 20, 2006

Honda CBR 125 Cup Şampiyonu Asya Kupası'nda

Honda'nın motosiklet sporuna yeni yıldızlar kazandırmak amacıyla düzenlediği ve yaşamlarında ilk kez pistlerde yarışan gençlere şans tanıdığı Honda CBR 125 Cup'ta şampiyon olan Mehmet Öztürk geçtiğimiz günlerde Asya Kupası'na katımak üzere Japonya'daydı. 2006 Honda CBR 125 Cup şampiyonu, Japonya' da Motegi Twin Ring Pisti'nde Asya şampiyonları ile yarıştı.

Asya Kupası

MotoGP 250cc dünya klasmanı sıralamasını bu yıl sekizinci olarak bitiren Shuhei Aoyama ile Japonya 125cc şampiyonu Hiroyuki Kikuchi'nin de klasman dışı start aldığı yarışta ilk kez start alan Mehmet Öztürk en az 3-4 senedir yarışan rakipleri arasında 14. oldu.

Yarıştan sonra konuşan Mehmet, pistlerde yarışmanın heyecanını şu sözlerle dile getirdi: “Hayatımda Türkiye' de 6 yarış ve buradaki ile toplam 7 yarış yaptım. Kendi ülkemde yapılan yarışlarda çok zorlanmamıştım. Burada ise gerçek yarışın ne olduğunu gördüm. Tur zamanlarımız bana yakın grupla 1 saniye, ön grupla da 2 saniye civarında idi. Burada bu zamanın çalışma ile kapatılacağını gördüm. Bu yarış benim ufkumu açtı. Bir yıl önce bana ‘Türkiye'de bir motosiklet yarışı yapılacak, sen buna katılacaksın ve birinci olacaksın; sonrasında da Japonya'da Türkiye adına yarışacaksın!' deselerdi inanmazdım. Bu rüya gerçek oldu ve ben yarıştım.”

Hiç yorum yok: