Pazartesi, Temmuz 31, 2006

İstanbul Riders Farkı

Yarın 1 Ağustos, yani doğum günüm. Bir önceki yazımda motosiklet kardeşliğinden bahsetmiştim. İstanbul Riders bunu en iyi yansıtan topluluklardan biri. Daha önceki yazılarımdan birinde () İstanbul Riders ile ilk karşılaşmamdan sözetmiş ve grubun motosiklet kültürüne sahip herkese açık olduğunu yazmıştım. O günden bu yana bir İstanbul Riders üyesi olarak her geçen gün daha iyi anlıyorum ki bu topluluk; motosiklet, teknik, sürüş, eğitim, tamir, bakım vb. konuların ötesine geçebilmeyi başaran ender gruplardan biri. Farkı da sanırım burada. Grubu bir arada tutan değerler sadece motosiklet ile sınırlı değil. Sosyal ve kültürel değerler daha ön planda yer alıyor, bu da topluluğun farkını, değerini önemli ölçüde arttırıyor. Bu yapı aynı zamanda, bu kültürü benimseyen üyelerin grubu daha çok sahiplenmesine yol açarken, bu kültüre uzak olanların doğal olarak topluluktan da uzak kalmasını sağlıyor.

Yarın doğum günüm olduğunu söyledim. Öyle her yıl doğum günü kutlayan, parti verenlerden değilim. Çoğunlukla da son bir kaç gün kala hatırlarım doğum günümün yaklaştığını. Ama tabi bu yıl durum biraz farklı. Yani daha çok çevremdekiler öyle düşünüyor. Neden mi? Çünkü 40 yaşına giriyorum. Yani artık yaşımı sorduklarında yanıtlamak için 4'lü rakamlardan yararlanmak zorunda kalacağım. Evet her 10 yılda bir olur bu değişim aslında. Ama 40 yaş sanki biraz daha heybetli mi duruyor ne?

Her neyse bu 40 yaş vesilesi ile ucundan azıcık bi doğum günü partisi düzenleyelim bu sayede de sevdiğimiz insanlarla bir araya gelelim dedik. Tabii sevdiğimiz insanlar deyince İstanbul Riders'sız da olmaz dedik. İstanbul Riders'tan Sky nickli sevgili Ali İhsan'la konuşurken dedik ki madem 40 yaşa giriliyor, o zaman en az 40 motorla kutlayalım bunu. Gerisini Ali İhsan halledecekti. Ve halletti de. Ben bir topic açıp insanlara partiden bahsedecek derken siteye bir girdim ki ana sayfada kocaman bir banner: 40 Yaş 40 Motor Partisi. Banner'a tıklayınca direk topiğin olduğu sayfaya ulaşılıyor. Sağolsun tüm detayları ile organizasyonu anlatıp tüm üyeleri davet etmiş. Tanıyan tanımayan herkes mutluluklar diliyor, doğum günümü kutluyor, gelmeye çalışacaklarından söz ediyor. Kısaca İstanbul Riders herkesten önce başladı doğum günümü kutlamaya. Tabii ki önemli olan sadece doğum günümün kutlanması değil. Önemli olan tanıdığın, tanımadığın bir sürü insanın her zaman yanında olduğunu hissetmek. Aynı sosyal ve kültürel değerleri paylaştığın insanların.

Anlatmak istediğim de bu zaten.

İşte İstanbul Riders'ta yer alan banner:



Bu arada bu yazıyı okuyan tüm dostlarımı bekliyorum. Adres vb. detaylar İstanbul Riders sayfalarında mevcut.

Hiç yorum yok: